Saturday, December 29, 2007

Wii 跳舞毯,好好玩呀!!!

一個無得去旅行o既聖誕,個個都買Wii fit的時候,我決定人棄我取,只係用$240買了兩張Wii 跳舞毯,再加$20友情價,得到埋隻DDR Hottest Party。

原本只係一心唸住好抵,買先算,加上太忙,買番屋企,試過無壞之後都係放系度,無玩過,今日終於有心情試個game,一試之下,真係覺得好好玩呀!!!

除有雙打(跳)之外,重有多個人物選擇、舞台選擇、歌曲選擇,最重要係每一首歌都可以有成四個難道選擇,所以唔洗怕初初跳唔到,只要選beginner level就可以跳到自己喜歡的歌了!

加上除了以往PS跳舞毯的功能外,現在的senor很舞感,可以做到長按的功能,再加埋有wiimote同有很多特別的符號(手腳並用的玩法),真係極之過癮!!!

我唸跳舞毯的運動量應不比Wii fit小,而且加上音樂,一起跳,娛樂性很強,最重要o既當然係價錢平,很抵玩,真係去phyical跳兩次舞都唔止咁o既價錢啦!



網上找不到一些很詳細的玩法介紹,以下這一個頗為仔細,但可惜是簡體字,又無圖:
http://www.cngba.com/thread-17007913-1-1.html

另一個台灣的wii網站,寫的雖然只是介紹,但有圖有片,好看很多:
http://www.wiiholic.com/node/990

DDR Hottest Party官方網站:
http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=26279612&postID=158056000789469257



1 comment:

  1. 果然有好多Precious Moment,
    今次終於留意到啦!

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails