Wednesday, December 5, 2007

自製電郵訂閱 Email Subscriptions

坐言起行,但究竟點先可以找到給別人電郵訂閱我個blog的script或方法呢?
在search engine試過幾個key word都唔得,於是我就想起,平時我都好似有電郵訂閱一個blog的,就去看看那個blog是怎樣給人設定電郵訂閱吧!

講開這個我唯一訂閱的blog,其實也是和google有關的,因為太想知道多些關於google的資料和消息,所以上年無意在網上search google的資料時找到這個叫月光博客的blog。

一看電郵訂閱的原始檔後,便知道原來是用了FeedBurner的服務。

FeedBurner一直在網絡上像是聽過很多次,但一直也不知道究竟是個甚麼東,現在好了,就一試吧!

Register的方法很簡單,完成後急不及待去seach有關email subscribtions的instructions。


Adding FeedBurner Email to your TypePad or Blogger blog

FeedBurner Email Overview and FAQ


一看之下原來方法十分簡單:
登入後在 Publicize -> Email Subscribtions

直接有個位叫 "Use as a widget in…"

只要選Blogger一click "Go!",就即時比人彈去blogger開element,
當然要自己中文化一下預設的設定咁就完成了,真係開心,所以用blogger真係好,去到邊都有專用設定,唔洗煩!



之後即時自己試下訂閱自己:
方法都係好簡單,打完email後click subscribe,就會彈出一個FeedBurner的box,打番數個text就可以真正submit。
之後去check mail,click番條確認URL,就真正完成訂閱。

番去FeedBurner度睇先,嘩!真係見到有一個訂閱者呀!
雖然係自己扮自己粉絲,都好開心!好過無嘛!嘻嘻!
各方好友,如果有興趣幫幫小女子,當鼓勵一下既請加入電郵訂閱啦!好耐都唔該呀!

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails