Tuesday, December 16, 2008

Google Friend Connect in Blogger

12月2日零晨兩點幾,終於收到9月時登記了的Google Friend Connect的電郵。
但,一場歡喜,一場空!
因為,要用到Google Friend Connect是要先把兩個html檔放在放到blog上才行,這對於大部份用wordpress的用戶來說,非常容易,但Blogger的用戶,是沒有直接把file upload的權限的。
所以非常失望,看過一些blog的講解,都話Blogger未有,又或者是Blogger中的"Followers"其實已經是Friend Connect的化身。
喂!點會係一樣呀?!Followers(追縱者)跟本就是一個Blogger內的close community功能,對其他無用blogger的讀者來講係一o的用都無架!!!!

唔份氣,今日去再search一下,在Gseeker找到以下這篇文章:
Blogger已经整合Google Friend Connect
文中提到其實佢o地識過hack Blogger,發現了每個blog內已經內藏了有關的html file ("pc_relay.html", "canvas.html"),所以Blogger的用戶,簡單來說,跟本還比其他wordpress的用戶少做了一個功夫,就是只要當自已已經把兩個file都upload了之後,在Blogger的『新增小工具』內選"HTML/JavaScript"貼回給予的html code,就得了!




整個過程用了幾分鐘!好o野!

其實我就係諗o羅,Google點解會咁白痴,自己 個Blog都唔support 番自己 個Friend Connect呀?!
原來佢都唔係真係咁白痴架!算佢啦!嘻!

2 comments:

  1. 啊啊!我現在才看到這篇文,只能說我太不用功了…
    已經裝了,真是開心!^ ^

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails