Wednesday, November 28, 2007

Flog Blog in Facebook

轉了用blogger之後,最大的問題不是太自由,因為在自由空間鑽研和玩新o野正是樂趣所在。但衰是衰在blogger的社群力量不足,不似Yahoo blog,每次寫blog都會email通知一眾已訂閱的讀者,加上Yahoo blog中互相瀏覽的人勁多,可以話係唔怕無人睇;但Blogger就剛剛相反,好難可以做到Yahoo的瀏覽量,寫o野好似寫比自己睇(雖然這可能正是『blog-網上日誌』的真正需要),無咩癮,都係忍唔住copy番過去yahoo等多o的人過來睇吓。

自己於是唸吓唸吓,無理由facebook無同blogger contect的功能o既,於是即管去search一下,試了一、二個後,這個"Flog Blog"終於行得通

這個applications專係比人connect自己的blog post落 facebook的profile度的,對於此等與blog有關的free applications,相信用既blogger是多數無問題,但反之用在Yahoo就多數衰,所以都係我唔鍾意再投放資源在Yahoo的原因之一。
句feed URL本來我都唔識填,但見佢個sample教只係將個blog原來的URL後面加"?feed=rss2",就即管試吓,嘩!真係得咗喎,你話blogger幾好呢!
add 咗個applications後有好多setting系可以,包括顯示方式、多少、update的frequency,甚至邊篇up,邊篇唔up都可以慢慢選擇。

希望放咗上facebook後會多啲人睇,而且,我下一步將會好好唸吓blogger的宣傳方法。

Flog Blog參考網址:
http://www.facebook.com/apps/application.php?id=2344132808

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails