Monday, November 26, 2007

Canon Expro

星期五約埋好同事呀Man一齊去免費入場o既Canon Expro。
自從知道有這個展覽後,其實已經日日望幾時可以去,雖然自己都唔知咩原因,但就梗係覺得唔去唔舒服...
入到去本來想影吓相先,但係都等唔切,無咩心機影,只係好想知道有咩算數o野...嘻嘻!
於是我一個箭步就去o左免費印相區,算係差不多每部機都印吓,雖然話就話係每人只可以印一張,但係好似無講每人每次每部機先係一張,分開o既唔算架o麻...嘻嘻!
點知比呀Man影到我印相時個開心樣…


場內有一個地方,放了兩個箱,一邊是一件真的衫,另一邊是打印出來的,正面睇時,我都分唔出,重估錯o左,之後行到側邊再看,先知邊件係龍與鳳。

之後就梗係第一時間去試鏡頭,我目標有二:
(1) EF-S 17-55mm f/2.8 ISU SM
由於我多數影人像,同喜歡景深o既效果,所以對大光圈情有獨鍾,買機的時候單買body就係因為想要一支更大光圈o既standard鏡,這支鏡的spec顯然係我o既心水,但好可惜係S鏡,不保值也唔知APS-C片幅body重可以玩幾耐,如果用6千幾蚊去投資一支S鏡,好似不太化算。
不過當日試落真係唔錯,光圈大對影室內及做景深的效果很好,加上有IS,最啱我這種鍾意snapshot的人。
(2) EF 24-70mm f/2.8 USM
如果唔唸S鏡,又要大光圈就到這支 f/2.8的L鏡,一來無咁wide二來無IS,又好重,當日上手後都震到影唔到,張張都蒙過蒙太奇,但係佢始終係一支L鏡,好有發展o既潛力,但係成9千幾,我又唔夠力,都係唔好唸咁多。
(3) EF 24-105mm f/4L IS USM
第三支係同事們都話係好用的standard L鏡,光圈可以恆定做到4,加上105mm,如果無買400D支新kit鏡(EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM),這支是不錯的選擇,可以話係一支走天涯,但如果用APS-C或APS-H片幅就其實唔係好夠wide,但都算係OK,但係支鏡其實試落都係好重。
試完鏡後o既結論係:如果買支6千幾蚊o既S鏡,不如買支Sigma或Tamron好過!
之後見有得試大鏡,就點都要排吓排去玩吓啦,試o左支300mm f/4 L IS USM同支70-200mm f/4L USM,重到呀媽唔認得,之後隻手都痺痺o地…
所以都係擺下post影吓相算喇!
場內都有o的幾得意o既位比人影相,我就影了以下幾張,都幾得意:


番到屋企睇吓戰利品先...嘩!好開心呀!
除o左印o左好多靚相外,連本EOS System都拿o左成4本呀,因為我要幫我o的好同事攞埋o架o麻!!!哈哈哈!


No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails