Thursday, November 29, 2007

『太古坊香港風情- 微型藝術展』唔好玩!

在Yahoo Blog的訂閱中,看到歪哥的拍的照片,才知道有微型藝術展,於是便借了同事支「新老婆」100mm 2.8/f Macro,去試支鏡,又試架機。

不過過程一o的都唔好玩,因為環境暗,唔用flash就算較高ISO,都震到呀媽唔認得,雖然帶埋支水皮腳架去,但係環境基本唔容許慢慢set位,因為實在太多人!

重要係個個都拿住部手機或傻瓜機,貼到埋一埋來影!
喂!我支Marco係100mm定焦來架!有無人見到你後面有個傻婆等位等幾分鐘呀?!!!!
我坐底要距離件o野1-2米先可以影到成件作品,但這1-2米o既位置,卻係川流不息...

影成個鐘,都係算啦,叫做影過就算喇,都係自在玩下…
番來總算找到幾張交貨比借鏡比我位同事啦!










1 comment:

  1. 瑪莉你會唔會係因為影的景物太細緻才會有不理想的效果,我看歪哥的相,全都是景成個model而不是景model內的小擺設。

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails