Saturday, October 18, 2008

再戰香港公園:打花、打葉、打蝶、打蟲、打雀

今朝睡醒,一打開個窗簾:『嘩!有陽光呀!出動喇!』
春、秋,是兩個最適宜外攝的季節,要在這兩個季節中再加上好的天氣,及自己放假的星期六、日,相信不會有很多次,所以我認為既然遇到了,就咩都唔好理,一定要出動!

今次都係一心去打蟲、打花,所以都係一鏡走天涯,只帶了一支Canon的平價Tele三寶(平、遠、IS):55-250mm 4-5.6/f IS。
賽後檢討: 唔夠sharp,真係心郁郁想敗過支Marco。
回來後拿出Canon、Sigma及Tamron的鏡頭目錄,狂看Macro鏡,當然加埋去DCHome,看review及價錢。總括各網上高人的意見如下:
1. Marco 1:1都是定焦及難用AF,多用MF
2. 100mm左右的打花, 150mm以上的打蟲
3. 打蟲的話對焦難掌握,也容易手震

其實我現在用這支Tele三寶,打蟲通常都係用到盡250mm,再加上400Dx1.6,差不多400mm回來後,打蟲的有八成都有crop,所以就算敗支人見人讚的Sigma APO 150mm F2.8,少了100mm(160mm至真)之餘重要無左IS。
加上比左四千幾蚊之餘,唔肯定自己係唔係真係可以做到MF,因為我唔多信自己隻眼....
唉!最後都係希望自己可以慢慢解毒,走進Marco世界條路很漫長,都係等我發左達先啦! >_<

3 comments:

  1. 看來這枝三寶鏡效果唔錯,真係超值! ^_^

    ReplyDelete
  2. 係就係o既,但係始終同Macro鏡有好大段距離,錢去到邊度好到邊度...唉!

    ReplyDelete
  3. 我好明白玩攝影, 好難避免眾多誘惑, 不過如果能夠發揮盡手上的鏡頭, 都是一件樂事。 ;)

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails