Sunday, October 26, 2008

在Chrome內用Google Notebook Extension

用了Chrome個幾月以來,最唔慣就係用唔到Google Notebook Extension,因為每當在網上遊遊下時見到正野,都以經習慣o左儲係Notebook,一時之間無o左個extension,都唔知點算好。
我就係唔份氣,前幾日去search一下,就係咁,就搵到原來係有方法解決的,而這個方法早在九月已經有,只係自己拾下拾下...-_-'

在這個Google Notebook Blog內的一篇文章"OMG Google Chrome"內有了很詳細的介紹。
其解決方法就是用了一個叫Google Notebook Bookmarklet的東西,就可以把Google Notebook的小notebook call出來,用法同以往在firefox大同小異。


Google的products現在已經成為了我上網時習慣的一部份,真的不敢想像沒有了Google後我的世界會是怎樣…

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails