Wednesday, July 9, 2008

My Tai Chung(台中) Plan in Google Maps

當要自己編排自由行的行程時,就會發現Google Maps可以話係好大o既幫手,上幾次都有係咁易用下,但今次就好認真咁想試清楚"My Maps"的功能,所就把所找到的資料同URL都放在每個spots的descriptions度,咁就比同行的團友睇,都可以一目了然了!

檢視較大的地圖

http://maps.google.com.hk/maps/ms?ie=UTF8&hl=zh-TW&msa=0&msid=101086913223817467293.00044a218961ef2c80c9b&z=10
點下去每一個spot都可以看到詳細的介紹,也可以把自己編的maps公開出來,令之後有人在Google Maps上打的searching words吻合時,都可以獲得你的資訊,我覺得這個概念同做法都十分好,我一定會繼續支持!
大家認為我做的map怎樣?比o的意見好喎!

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails