Monday, July 21, 2008

Google Analytics Module for Joomla!

成半年前試裝了好幾次這個module,唔知點解,就係唔得!
又裝,又剷,試過幾個唔同的網站下載,但係點都係在Google Analytics度無反應!
本來已經係半放棄狀態,但係點都係有o的唔份氣,如果行唔到,都無理由會有四粒星卦?!

今日好開心!終於見到得o左,原來一切問題,只在於SETTING
下載Google Analytics Tracking Module
http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1233/Itemid,35/


以下是我在兩個不同語言背景的Joomla!後台上的Setting,供大家參考:

雖然我唔明白其中setting的意思,也不知道點解咁樣set就得,之前號唔得,但總知我知道,我現在係『得o左』!
大家記住Analytics _udn site,我上次原來就係衰在填多o左o野!

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails