Thursday, June 11, 2009

Logitech Pure-Fi Anywhere Speakers

敗MacBook Pro時,順手加埋這個Logitech Pure-Fi Anywhere Speakers,Apple的速度真係好快,我9/6網上訂,佢11/6上午已經由星加波送到我屋企。
買這部機,完全係貪過癮,事關計埋送的那部iPod Touch,屋企總共有1部iPhone及2部iPod Touch,於是諗諗下其實唔需要再買收音機同CD機,買部呢o的iPod Speaker重好。之前其實在黃金買過一部,不過唔知點解,唔夠一個月,就由可以叉電,變了做唔可以叉電,o個部o野只係$250,所以就算數了。
現在這部想放在廳,又可以隨時叉足電去沙灘、去街街都得,用3G上網,幾時都可以聽到收音機,播歌又得,所以就買來玩下。
個樣都好靚,配件好齊,插頭有香港頭同美國頭兩個,機的插座有十個(見相),而且細細部,又有埋個袋一套咁好鬼靚。
衰又衰在講明舊內置電池會有charge limit ,用得多舊電會好似手提電話咁老化,之後就只可以變為一定要用濕電。
講多無謂,睇相啦!

2 comments:

  1. 果然好靚...搞到我心郁郁...不過你知我而家無乜錢,遲d先敗

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails