Sunday, June 28, 2009

BlogPress ~ Blogspot Mobile Blogging的最佳配搭

好多時當朋友知道我寫blog後,都會話:點解你有咁多時間寫blog?
無錯,寫blog其實真係要用唔少時間,由想到有題目想寫,到策畫內容,找資料,圖片、短片…等等,之後重要做校對(因為我錯別字超多),修正...。
所以,好多時,叫朋友寫blog,他們多數會話:『無時間!』
我也因為「無時間」這個問題,有另外好幾個blog丟到一旁,好久沒有寫過了。決心要在iphone的五萬個Apps當中,找一個寫到Blogspot的perfect match,試過iBlogger(到現時為止都未能support在Blogger貼相)BlogWriter (其實這個好似是專為wordpress/MSN Live 而設,對Blogger的Setting找到頭大都唔valid)。也試過用Blogger的send email方法出post,但我仍未升級做3.0,每個mail只能插一張相,很是不爽,就算升了3.0,可以插max 5張相,仍未能做到改出post時間,加tag等等細節。

但原來最好的,一早已經有人給了我,就是BlogPress
不但可以解決以上種種相片的問題,而且還可以放相片的位置,出post的時間及加tag。

每次出post,都好像寫個MMS就搞掂了,真係寫得好開心!
最好的是寫的時後都是offline的,就算寫完,可以選save as draft,到連上wifi時才upload,每次upload完,都會問你是否需要即時查看網誌。

不過我用後還是有一點小意見,就是如果想一次上多張相片的話,最好先選好所有相片,之後再慢慢打字,這樣會寫得順暢很多,否則,那個選相片的icon有時是不見了的。


No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails