Tuesday, August 19, 2008

LENOVO HK Bloggers Event 收獲豐富

去了兩次Google的Event後,都好後悔無帶大機,所以今次準備充足,連腳架都帶埋去!(一定系痴o左)點知都係無用武之地,因為場地實在是太細了。

以下幾張係七至七點半我們等候的地方:

這野係一入場就一人一份的,正好比唔係好熟落的我可以同人有o的話題,不過奇怪的是原來這個等候室的食物同飲品都不是為我們預留的,大家跟本就不知道,還害幾位參予者一臉尷尬…

這三十分鐘對我來說其實可真長,因為我是一條友,膽粗粗地衝入去,好多人其實已經是幾個幾個相熟的,我唯有四圍係咁講"Hello, 我係Marie!"…
這個便是正式的場地,其實佈置得不錯,也算剛夠我們二十多個Bloggers用的
好了!正式開始了!我最欣賞並不是台上那三個人的講話,而是這些波波…真係好得意呀!

其實一個收獲就是有靚仔Model,運動型是我的最愛,我一定會影得你好型o架!
係就係偏心o架喇,女Model相信大把人影了,所以我都係影男的啦!嘻嘻!
第二個收獲,就是我抽中獎呀!!!
我一向都係無咩抽獎運o架,雖然我梗係好想抽中S9/S10,但抽中這個火炬USB Flash Drive都好開心呀!!!
我咁遲先post落blog,都係因為我要隆重其視這件禮物,今日先有時間set腳架、燈及影棚,一定要同佢影幾張靚沙龍…






點呀?係唔係唔錯呢?!其實我係運動白痴,對奧運都無太大感覺,不過這支火炬仔真係好cutie呀!

最後一個收獲,是最珍貴又最意想不到的... 就是回來後這幾天,在網上漸漸的有機會同在場的幾位bloggers交流,好榮幸好開心,覺得自己的眼界開了很多,有一種開了另一扇門,走進另一個世界的感覺,好難得!好難得!

感謝神!

1 comment:

相關文章

Related Posts with Thumbnails