Friday, August 1, 2008

Google Maps 點HK新功能

去了Google Maps.HK 的launch event回來後,也有試過.HK的新功能,其實可以話係一睇就識。
只要在以往用開的"maps.google.com"後面加 ".hk"就可以看到以下這個左面有香港熱門地區的版面,你就知道你已經去o岩了HK的Google Maps了。
按一下『我的地圖』,除了可以看到以往自己在maps做的地圖及自己選加的工具外,還可以見到有『推薦的小工具』,當中有幾個我試過後都覺得幾有用及有趣。
首先是那個『香港即日上演電影』的工具,即時已經可以看到所有現在正上演的戲名在左邊的工具欄內以供選擇,其後地圖也出現相關電影有上演的戲院所在位置,輕輕點一下,連邊間戲院、幾點場,幾錢都一目了然!
雖然我是屬於那類成年都唔去戲院一次的人,但也覺得很好玩!
令我覺得最地度及實用的就是這個『香港鐵路交通地圖』,因為我有別號為路盲,除了以往未合併前的地鐵站識去之外,其後的東鐵、西鐵、馬鐵都是完全唔識轉車及唔知點去,而對於複雜的輕就更加唔洗講。以往我都是打電話比住在附近的朋友,但你睇,現在用這個工具,一睇就知答邊號的輕鐵及邊個站落車,如果早一、兩年前有這個工具,我去校訪就唔洗咁驚啦!
另一個很『近』的工具,就係『香港即時路況圖片』,真係一click就可以睇到塞唔塞車,重係每兩分鐘update一次,如果真係買了3G iphone,再加埋個無限上網plan,除了可以用GPS找路外,又可以即時知道邊度塞唔塞,真係唸起都覺得好玩!不過…我都係唸o下架咋...

其實我對Open Rice無太大好感,因為聽過佢唔少負面新聞,覺得佢網站內的所謂排行或餐廳介紹,或多或少同間餐廳比幾多廣告費好有關係,有欺偏觀眾的成份,只可惜香港並未有第二個同類的平台加入兢爭,所以都無得選擇。
這個小工具提供其網站內頭30位排名的餐廳地點指示,我拿『肥姐小食店』為例,因為每次去旺角,我排幾耐隊都要去食番幾串,大家未試過的不防去試下,簡直係體驗o左中國人民幾千年飲食文化的晶粹!而這個小工具其實『笨』唔係咁簡單,果為可以借助提供的『搜尋附近地區』功能來找其他餐廳位置資料,請看以下我的示範:


最後都係由於我個人比較不甘平凡的關係,所以點都要自己搵下有無更好的小工具,找到以下這個比較值得一提o既,係一個可以顯示各區的空氣污染指數的工具。

留意,其實左邊的設定欄位內,其實是可以選擇埋其他國家的資料,不過我就只選了香港,按一下想要看的位置,資料十分詳細,真係唔知o的人點鬼樣整o的咁o既o野出來o架!

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails