Tuesday, August 5, 2008

光影魔術手 - 短片教學

因為我狂share相比friend睇的關係,好多人開始問我點整o的相,咁我當然第一時間話比佢o地聽,我係用『光影魔術手』,又話係免費,可以自己download云云...不過我想如果要他們都真係可以拿到上手用到,都係要有多一o的o既講解同說明。
咁我今日就自己錄o左三段短片,upload左上Youtube,希望可以幫到一些想用這個軟件的人。
其實我是沒有寫講稿的,只係約略唸定講咩,自己試o左一次就開始錄,所以講得唔係咁好,唔好見怪!

光影魔術手 - 入門操作示範


光影魔術手 - 曝光及加入文字標簽相片處理示範



光影魔術手 - 批處理操作示範


原本想錄多幾段的,例如:自動動作功能設定、多圖邊框操作、証件照、數碼相片糾正…等等。不過錄了三段後覺得好倦,都係下次有機會先。

2 comments:

  1. 真係好啦,我又可以學到新野,執相技術又上一層流!大佬,你越唻越pro

    ReplyDelete
  2. 講得非常好.又好有用..等待你再教大家用光影架...快D啦...謝謝

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails