Monday, January 7, 2008

好o野!終於有起色喇!

經過兩個多月的努力,我這個blog的灠覽人數終於有起色了!
這幾日的好成績,當然除了近來托科學家同事鴻福才可以寫成的有質素內容【Wiimote + infrared LED = 平價電子白板】,更加上我在新年是,別有用心的send了一封新年快樂的email給自己的朋友,而內容中有提及本blog的網址。


尋日睇到這個chart時,真係好驚喜!!!


我除了看總瀏覽量之外,重好鍾意留意訪客的分佈,見到有好多唔同國家的人傻傻地撞過入o黎,除了覺得好搞笑之外,我重特登整多個Translate function在頂頭,現在可以用Google的translate功能- "translate by Google translate Translate Marie's Blog to English Simpify Chinese簡體中文" ,希望對我個blog的瀏覽量有幫助吧!

好!阮瑪莉!繼續努力!!!

1 comment:

  1. 你個瀏覽charts好似睇股市個走勢圖咁,好搞笑呀!

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails