Tuesday, January 1, 2008

Nomao ~ embed personal map in Blogger

近來雖然好勤力寫了幾篇post,但係廣告收入就無點進賬,所以今日就自己幫襯自己,點知一click之下就找到這個叫 "Nomao a place to bee"的網站,真係錯有錯著。


這個網站是在google map中製作自己的location bookmark,而且還可以將location bookmark作仔細分類,之後可以選擇那一些bookmark來製作自己的blog widget。

知道有好幾位同事都希望寫一些關於美食地圖吃喝玩樂地圖之類,相信這個online services都幾用。

最好的就是他結合了Google map的強大功能,而且完全support中文,可以話係估佢唔到,左邊的側欄中,我已做了一個叫"Marie's Snapshot Map"的例子,大家可參考看看。

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails