Thursday, August 23, 2007

光影魔術手 - 第四講『註冊問題』

暫時沒有背景




經我做了各種相版及同我周圍的人介紹過此軟件後,現在已經有很多朋友都嘗試用『光影魔術手』了。


但說到這軟件是『免費』其實只是『可以唔比錢註冊都一樣可以用』咁解o者。


不過就算係註冊,都只係HKD80,都算係超值啦!最like就係佢個software細細個,隨時intall來用都得。不過你話唔註冊呢,就會有少少問題o既。


以下就係官方網站所講有關此軟件的註冊問題:


您可以自由使用和傳播軟件,未注冊的簡繁中文版本,在使用時沒有功能限制。但是有時會跳出一個注冊的提示框,提醒您支持軟件開發。同時當您使用較長時間后,保存圖片上會有軟件水印。此時您重新啟動軟件以避免水印出現。

http://www.neoimaging.cn/tw/paypal.htm

其實$80已經包3次online拿註冊碼,計你裝一個系公司、一個系屋企、再裝多一個系notebook,都好夠用。
講真咁平o既話都係要支持下,如果唔係第二時都無好o野用...

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails