Wednesday, September 3, 2008

Picasa 3.0 新功能 "name tag"好搞笑!

今日收到消息人士報料,話Picasa升了version,於是好開心即時去睇睇,唸住佢都係時候由1Gb起碼改到5Gb或以上,但係點知都係無!好失望!
見到新的function上有一個叫Name tags,唸住即管click入去試下,點知這一click足足等了兩、三個鐘有多,到以下這個85%的畫面時,更是停留不動....(當然唔止佢寫的5 minutes)。無咩點理佢之後,隔一陣後終於回來看看,原來已經完成了!
一入去add name tags的版面後,真係覺得好得意,好可愛呀!


原來這幾個小時內,picasa就把相簿內所有認為是人臉的地方找出來都不特止,重將樣貌做初步分類。看看以上兩個圖,都可以睇到把不同相簿內,不同表情的臉,都可以自動組在相同的一組,給你下name tag,大大減省了你續張續個頭放tag的功夫,讚呀!
如果大家有用開picasa放相,都可以一試,好得意啊!

另外,在平時看相簿的格式上,也有了很多的進步,包括"more info"可以詳細睇番有關相片的攝影資料;"all rights reserved"的edit及加了"name tag"後的資料…等等。都係等大家自己入去再發掘一下。



又實在係因為我覺得太得意,所以忍唔住錄了一段短片,不過片中講錯了這個新功能的名稱,請大家見諒:

4 comments:

  1. 果然是好介紹,如果有幾年的照片便可以看到一個人的改變.

    ReplyDelete
  2. 同意, 特別是小孩子的變化看得最清楚, 真係好得意

    ReplyDelete
  3. Brenda, 多謝你回應呀!係呢,你有無玩開google的products架?多o的一齊交流下啦!

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails