Thursday, May 8, 2008

iGoogle x Art Hong Kong Launch Event - My iGoogle!!!

這張就係入場時派發的iGoogle設計稿


上面其實是有一張透明膠片,方便你設計時知道怎樣避開Google的search engine及logo位置
我用了兩分鐘的時間,抱住一場o黎到唔好執輸的心情,企系度學呀豬畫了一副畫,在離開前交了給大會,回來已經收到email通知。

嘩!一click條link,好得意呀!真係可以真真正正customise自己的iGoogle了,係獨一無二o架!
最衰到帶呀豬去,如果唔係一定畫得重靚! ;P
大家有興趣用我這個『鍾氏企業集團』的iGoogle,都可以click以下這條URL:
http://www.google.com.hk/ig?skin=http://g-artists.appspot.com/theme/aglnLWFydGlzdHNyDAsSBVRoZW1lGO0BDA/

2 comments:

  1. 我地有成大班都係blogger的一齊去了這event
    下次有google的活動,可以聯絡下,因為其實都唔少人去的
    聽講唔駛等好耐就會有下次
    到時你可以Twitter我

    ReplyDelete
  2. 真係好呀!我當晚就係我的同事剛好有事不能陪我去,我一個人去到好悶好慘呀!!!
    下次有Google Event我一定會聯絡你的,因為我已訂閱了你個blog在我的igoogle內,有event的話,你出post我就看到的了!
    我一定twitter你!

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails