Wednesday, September 3, 2008

光影魔術手 v0.28繁體中文版 - 正式成為免費軟件


其實知道了由0.27簡體中文版開始,nEO iMAGING 已經成為免費軟件,亦即係唔會要你再去註冊,也不用再等5秒,一開就用晒所有功能。不過我就係成日等…等…等…等佢幾時出繁體中文版先唸住系個blog度報。
之不過,原來係我唸得太天真,因為自從成為免費軟件後,nEO iMAGING已經唔打算再出繁體中文版...咁點算呢?!

好彩台灣方面的有志之事洪總教頭把v0.28繁體化,現在大家都有得用了!真的不得不配服台灣人在這方面的熱心和供獻!

這個v0.28繁體,更是免安裝版,方便給大家送到USB Flash Disk內,Plug and Play,方便之極,實在係一眾網民的喜訊!

大家一起下載吧!不要再被昂貴的品牌效應支配了!免費軟件做出來的相片,一樣是可以超讚的!!!

下載:

點擊下載後,見到Google Chrome的左下角已經顯示了下載的情況
下載後,先解壓
解壓後的folder中看到這個greenware己經可以直接放進USB Flash disk。
double click後看到內含好多檔案及資料夾,找出這個cht-nEOiMAGING.exe,就是double click執行這個exe檔就可以了,如果裝在Pstart上的,就選這個,否則也可以為這個exe檔建立一個捷徑在桌面或USB Flash Disk的最上層,方便使用。
第一次開時會問你有關檢示檔案類型的選項,按『確定』就可以了。
之後可以到『說明』 ->『關於』
看到這句『完全免費,無需再付費,沒有任何功能限制』真係安落兼開心!嘻!
單看快速功能列便見到v0.28加強了取得相片和上載相片的功能,其他的留待大家慢慢試用吧!
大家用免費軟件時,也要記得多向你身邊的朋友推介,把這個分享文化和網上的綠色文化傳陽開去呀!

8 comments:

  1. 我之前也是一直等免費繁體版釋出,
    怎知原來官方沒有此打算,
    先謝謝你提供這個消息啊!

    ReplyDelete
  2. 我之前也是一直等免費繁體版釋出,
    怎知原來官方沒有此打算,
    先謝謝你提供這個消息啊!

    ReplyDelete
  3. 不用客氣。有空常來啊!

    ReplyDelete
  4. 你好呀
    我係google上面search到過來
    之後才發現,原來你係鐘sir老婆
    我係鐘sir以前的學生呀^^

    ReplyDelete
  5. 咁你係邊個呀?好難估架喎。一係email send過來講啦.

    ReplyDelete
  6. 告訴他我叫陳少澤的話,說不定會想起我啊
    (PS. 我不知道你電郵地址耶...)

    ReplyDelete
  7. Hello!! 我是Katherine 的朋友moon..好多謝你的無私分享..可以令大眾可以用到這個咁正的sofeware...
    但我想問下..係咪有個"星星"logo 的sortcut 呀?? 仲有套sofeware點解會自動變成"怪獸字"? 因為最近用左新pc, 是window vista, 所以會咁樣??唔好意思麻煩到你...

    ReplyDelete
  8. Moonflower,nEOiMAGING的最新繁體中文版,都是台灣的自願人士繁體化的,雖然主網頁說是支緩Vista,但我未試過,所以答唔到你,不好意思啊。
    另外,咩叫"星星"logo的shortcut?我唔係好明你的意思....

    ReplyDelete

相關文章

Related Posts with Thumbnails