Friday, October 26, 2007

Canon吸毒班

前日有幸上了一堂極之專業,但又極之輕鬆有興的『攝影入門』班。
講解的導師,正是我今年其中一位『高人』同事-Noodle(化名)

他除了有豐富的攝影、觀星、電腦、音響....知識外,更是一個物理學家及極具冒險精神的科學家。當日他就準備了私人tablet、講義、重有實物鏡頭,以提升大家的吸收能力。

其實相機就是盡量模擬人眼的效果,當然勁的鏡頭就可以看到人眼未必做到的望遠及微距功能。

首先略講一下Conon相機及鏡頭的發展,亦所謂吸毒入門。
之後解譯鏡頭的原理,球面鏡、非球面鏡、不同的鏡料、鏡面的防護膜、何為IS、USM及L鏡...

何為『單鏡反光』,如何善用『單鏡反光』原理,即係點為之『錫機』

何為『雙鏡反光』,此圖是Noodle珍藏,其火柴人亦為珍跡,極具收藏價值!
此圖為解譯何為『焦距』,一般說鏡頭的XXmm是甚麼意思。


這兩個光圈鏡頭,也是Noodle的珍藏之一(可想而知他的家要有多大...嘻嘻!)
以實物及實驗加深『光圈』的原理。
其實之後他也有解譯為何『光圈』愈大、數字愈細,其實是一條formula,不過可惜我聽完就唔記得,因為太深了...

同場加影呀Man借咗本『Canon Lens必買鏡頭30支』,真係驚毒我唔死...

星期三即日去灣仔298一樓間相機舖見到:
EOS 400D
IS Kit (行) $6980 (水)$6580
Kit (行) $4980 (水)$4580
Body (行) $4380 (水)$3980

好!我就睇吓我今次忍得幾耐!!!

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails