Friday, September 21, 2007

Super! ~ Super Viedo Converter


上年在同事介紹下用Super這個freeware來conver movie file。
初時都係用來將平時在電話拍下的生活片段轉成mpeg4後放上網,覺得又免費、個software size又細,又方便用,都好唔錯。
但近來要轉工人,發現原來而家已經好流行『網上選傭』,隨便在search engine上打這四個字都找到幾個有此功能的網站,真係好方便,唔洗好似以前咁上Agent度睇帶,自已鍾意幾時睇都得。
不過衰在我呀媽屋企只有一部被我大哥棄用o既MAC機,無得上網,就算用USB Flash disk 下載後過呀媽處放比佢睇,都係『窒窒下』,於是便想起這個好用o既Movie Converter。


將幾段moive放入去,再選"3gp"同"MEPG-4"就可以一click conver了!
o華!在電話中看到幾段外傭片,真係好搞笑呀!!!
呀媽同夫君大人看到短片後都話我勁呀!
圖中就係我新請o既外傭,大學收Biology教過三年中學,台灣做了5年工人,又識英文又識國語,又識教書,又識普通話同煮中國菜,三千幾一個月真係點搵呀?!
佢叫Lona,遲o的聖誕來我屋企見下佢啦!

我找o既Agent:
http://starcare.employeasy.com
老細叫Edmond好好人架!

下載Super:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails