Wednesday, July 23, 2008

Google Maps香港發佈會

唔知點解,就係咁o岩,次次要出席Google的event都係無帶相機,好彩部手提電話都可以影得下,但係唔知係唔係唔夠電,影到臨尾黑到似墨豆,所以無得救


拍了幾段movie,回來後用個movie make粗粗的夾埋佢放上來比大家看看現場的環境


講真,今次真係好難忘,當然唔只係因為美味o既食物,而係真係可以同好多同台的人交流,最開心當然係可以坐在Google Maps的其中一個Engineer隔離,可以問佢好多問題,又可以一齊講o下笑,我對面o個位都係唔講得笑,係一個叫You Blog的Engineer,自己寫過好多API,在網上都可以輕易找到,不過未經當事人同意,我當然係唔會亂放佢o地o既名出來啦!

今日真係獲益良多!

Monday, July 21, 2008

Google Analytics Module for Joomla!

成半年前試裝了好幾次這個module,唔知點解,就係唔得!
又裝,又剷,試過幾個唔同的網站下載,但係點都係在Google Analytics度無反應!
本來已經係半放棄狀態,但係點都係有o的唔份氣,如果行唔到,都無理由會有四粒星卦?!

今日好開心!終於見到得o左,原來一切問題,只在於SETTING
下載Google Analytics Tracking Module
http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1233/Itemid,35/


以下是我在兩個不同語言背景的Joomla!後台上的Setting,供大家參考:

雖然我唔明白其中setting的意思,也不知道點解咁樣set就得,之前號唔得,但總知我知道,我現在係『得o左』!
大家記住Analytics _udn site,我上次原來就係衰在填多o左o野!

扭計骰

唸住買一個扭計骰只係十幾蚊,無咩所謂,但係買o左之後先知原來自己係無辦法將佢還原。
原本唸住四圍問o下邊個識o既幫我扭得番原狀就算,但係搵唔到!終於忍唔住在互聯網上面找資料及學,扭了幾日,雖然未能把公式背入腦,但也算可以把它一次又一次還原。

為了想自己找到的資料可以保存,都係忍唔住要做番個presentation,及寫番個blog post。



點解叫『口水notes』呢?因為我都只係執人口水尾,無個人的發表,而且我好想信,無咩邊個會明我這個powerpoint講咩,因為我只係寫來比自己睇,第自己唔洗成日帶住張紙周圍走,各位睇唔明o晃朋友,唔好意思!

Thursday, July 17, 2008

Google 香港首屆教育研討會(後記)

七月五日(六),真係唔知好彩定唔好彩,是撞正我開U-Thinker的日子,原本有唸過同公司拿permission過去,但係唸唸下都係唔想放棄4個鐘頭的Time Off,所以最後都係委派了特務尊員去拿料及偷師。


現在同大家一齊分享一下當日的資料,
首先是贈品

包括一個紙袋、一個mouse pad、一本只有封面印了Google字樣的notebook(注意,是真正的notebook!不是手提電腦 >_<)、一個file及其實重有一支原子筆,但都係同在街上派的差不多,只是印了一個白色的Google字樣在上面,所以沒有拿回來影相了...

跟住是証書:
這張當然是我偽做的!哈哈!


還有當日的程序表:

最後當然是大家最有興趣的講議:
(請大家耐心等後,因要聯上box.net的file,所有file都可下載)
http://www.box.net/shared/eyzlecckks



如果有興趣想拿高reslution的筆記,請留言聯絡,謝謝!

Wednesday, July 16, 2008

Google Maps - Street View 街道實景地圖


以下這段介紹的movie講解得十分清楚,也很搞笑!


進入Google Maps的Street view地圖後,可以看到同平時Maps的分別是多了很多相機及藍色highlight了的地方:

到現時為止,可以看到很多美國及歐洲的地方已經有street view的資料。

我就試過去一去Paris,果然好容易就找到凱旋門,好開心呀!
只要輕按地圖上的『street view』鍵,再在地圖上有藍色high light的地方click一下,就會見到有一個踏住單車的人出現,street view地圖也很快彈出來,在street view的小地圖上還有顯示了街道的名稱及街名,可以在箭咀上click一下示意向前或向後,等一陣,你便好像在當地行走一樣看到地圖在變動!
右方還有可以zoom in, zoom out及360度轉彎的操控,非常方便及抵死!

有時間都可以用這個網上工具,去一去平時很難可以到訪的地方,一解心癢!

P.S.:但如果想去中國走走,也有一個和Google Maps Street View煩似的網站城市吧http://gz.city8.com/可以去走走看。

Tuesday, July 15, 2008

Joomla! 必裝Extension - JCK編輯器

從木又可可大人口中認識Joomla!以後,吸然是玩過一排,但係一個人對住部電腦玩,始終功力有限。我發現如果想自己功力再上一層樓,除了迫自己要交課比出糧o個位真老細外,重有一個更好的方法,就係去開course。
同幾位同事一齊講o下講o下,Joomla!的課尋日終於完了第一次,真係好驚險!事關我份人都係『臨渴先掘井,唔屎急唔開坑』,當大家一齊擺架比試後,真係會功力大增,以下介紹這個Joomla!的extension(mambot),就是我尋日其中一個收獲!真係要多謝幾位同事,重有唔好忘記多謝高人Mr Mud!

JCK其實是Java Compatibility Kit,這個裝在Joomla!的自動化程式(Mambot)內叫"joomlafck2"亦即是Joomla內的open source text editor。
如果用過Joomla!的人都會知道,編寫items時都是不可以直接把相片upload在文章內的,原本的editor只接受在media bank內插入預先已上載的圖片,又或插入有關相片的連結。
JCK就可以解決了這個大問題,而且還可以把上載的圖片更改到你想要的大小,加上簡單邊框等,才一次過upload。
用了JCK後,在Joomla!的前台編寫items就好似寫blog一樣,非常方便實用,希望這樣可以增加user的使用量!

下載JCK:
http://www.joomlafckeditor.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=34&Itemid=61

以下我示範的是在1.0.13中文版Joomla!安裝2.6.0版JCK:

安裝:
新增或移除程式 -> 自動化程式
安裝的方法太簡單,所以沒有capture了,以下是成功後的畫面:


之後要在『全站設定』的編輯器中,選回Joomlafck為預設編輯器,就可以了。


Wednesday, July 9, 2008

Google Maps小工具-台灣汽車行車導航

在編排台中的行程時,發現Google Maps的『規劃路線』是不能使用的,而且有好一些比較離市區遠的地方,地圖上的題示,無論是map或satellite都很不仔細,但無意之中找找下,竟然在小工具中看到有一個名叫『台灣汽車行車導航』的東西,試試一看,其實就可以做到劃路線的功能,而且也算詳細。

這個便是我回程時從酒店回機場的路線圖,看起來感覺上和真正在Google Maps上做的『規劃路線』差不多。

左手邊更有路線的文字說明,點選任何一條路線,地圖便會立刻走到那條路上給你看清楚。
現在看起來的實用性和感覺都很不錯,但最重要的還是準確度,這個我就要回來後才可以再作賽後檢討了!

My Tai Chung(台中) Plan in Google Maps

當要自己編排自由行的行程時,就會發現Google Maps可以話係好大o既幫手,上幾次都有係咁易用下,但今次就好認真咁想試清楚"My Maps"的功能,所就把所找到的資料同URL都放在每個spots的descriptions度,咁就比同行的團友睇,都可以一目了然了!

檢視較大的地圖

http://maps.google.com.hk/maps/ms?ie=UTF8&hl=zh-TW&msa=0&msid=101086913223817467293.00044a218961ef2c80c9b&z=10
點下去每一個spot都可以看到詳細的介紹,也可以把自己編的maps公開出來,令之後有人在Google Maps上打的searching words吻合時,都可以獲得你的資訊,我覺得這個概念同做法都十分好,我一定會繼續支持!
大家認為我做的map怎樣?比o的意見好喎!

相關文章

Related Posts with Thumbnails