Tuesday, July 15, 2008

Joomla! 必裝Extension - JCK編輯器

從木又可可大人口中認識Joomla!以後,吸然是玩過一排,但係一個人對住部電腦玩,始終功力有限。我發現如果想自己功力再上一層樓,除了迫自己要交課比出糧o個位真老細外,重有一個更好的方法,就係去開course。
同幾位同事一齊講o下講o下,Joomla!的課尋日終於完了第一次,真係好驚險!事關我份人都係『臨渴先掘井,唔屎急唔開坑』,當大家一齊擺架比試後,真係會功力大增,以下介紹這個Joomla!的extension(mambot),就是我尋日其中一個收獲!真係要多謝幾位同事,重有唔好忘記多謝高人Mr Mud!

JCK其實是Java Compatibility Kit,這個裝在Joomla!的自動化程式(Mambot)內叫"joomlafck2"亦即是Joomla內的open source text editor。
如果用過Joomla!的人都會知道,編寫items時都是不可以直接把相片upload在文章內的,原本的editor只接受在media bank內插入預先已上載的圖片,又或插入有關相片的連結。
JCK就可以解決了這個大問題,而且還可以把上載的圖片更改到你想要的大小,加上簡單邊框等,才一次過upload。
用了JCK後,在Joomla!的前台編寫items就好似寫blog一樣,非常方便實用,希望這樣可以增加user的使用量!

下載JCK:
http://www.joomlafckeditor.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=34&Itemid=61

以下我示範的是在1.0.13中文版Joomla!安裝2.6.0版JCK:

安裝:
新增或移除程式 -> 自動化程式
安裝的方法太簡單,所以沒有capture了,以下是成功後的畫面:


之後要在『全站設定』的編輯器中,選回Joomlafck為預設編輯器,就可以了。


No comments:

Post a Comment

相關文章

Related Posts with Thumbnails