Monday, May 7, 2007

Gmail ~ Firefox Add-ons

雖然知道好多firend都係用開yahoo mail,但係我自從兩年前由sina轉用Gmail後,自此就成為了Google的信徒。(雖然我現在都係重用緊yahoo寫blog,嘻嘻! 要我講我覺得Google好的o野真係可以講到今晚,今日又知多一樣正o野,原來Gmail重可以透過Firefox install好多有關Gmail的 Add-ons,令Gamil變得更有彈性同個人化,我就係最like可以做到個人化的interface,就正如我之前講過有關Google Home (iGoogle),都係因為我鍾意佢可以比我自已設計自已喜愛的interface。 其中Gmail Skin 0.9.8s就係最吸引我啦,大家可睇睇分別:







除o左可以選不同的skin tone之餘,在寫郵件時重多了5個icon,方便插表, edit html、加相、加emotion圖示及在picasa input相片。此外重可以將成個google home放到mail的右邊,同一時間睇到mail box同google home的applications。

不過其中一個考慮就係,如果想玩呢o的小玩意,先要裝個Firefox來用,雖然我都有裝開Firefox,但一般只係用來做後備browser,現在有o左Gmail這些 Add-ons的刺激,可以令我更『習慣』使用Firefox了!其實都看過網上好多IE vs Firefox的比較,好多較為資深的電腦用家,都會推Firefox的速度好過 IE好多,今次都係時候轉一轉,等我都提升下自已!


下載網址:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=gmail

有關雜誌資料:

http://www.box.net/shared/pk91vlg3vq


Wednesday, May 2, 2007

GmailDrive

睇到雜誌講話Gmail可以install一個叫Gmail Drive Shell之後,就在自己部腦度好似多隻Hardisk,忍唔住想試下。

成個software都係百幾K,認真迷你,安裝過程勁易之餘,又係繁體版,我用這個是剛在07年3月更新的版本,所以我想比最初期的會較穩定。

安裝完成後已經可以見到『我的電腦』度在『其他』一欄多o左個Gmail Drive,Double click後就可以登入使用,非常易用,如果選o左auto login,重唔洗次次打login 登入o忝。

不過始終係唔洗錢,速度方面其實同一般掉o野上mail差不多,只不過係唔洗好似平時咁send封email比自己,又要唸下個mail title打咩好。而對我o黎講,最緊要就梗係『型』o左,真係『確係唔同o的』 ,有少少『勁』o左o的o既感覺...嘻嘻!

如果大家好唔明點解會有咁o既感覺,都可以試試去download來玩下o架!

Download Gmail Drive Shell

http://reg.softking.com.tw/freeware/index.asp?fid1=6&fid2=120&fid3=22381

Gmail Drive description in Wiki

相關文章

Related Posts with Thumbnails